Algemeen Algemeen
Wij heten u van harte welkom als (vakantie)gast in onze gemeente. Ons verlangen is dat u zich thuis zult voelen in dit deel van Gods wereldwijde huisgezin. Elke zondag beginnen onze kerkdiensten om 10.00u en 17.00u in de Hervormde Kerk, Kerkplein 1. We zingen de Psalmen in de Nieuwe Berijming, de  gezangen uit de Hervormde Bundel van 1938 en andere liederen uit de bundel Op Toonhoogte. In de hal van de kerk liggen een aantal psalm/gezangenboekjes, de liederen worden getoond via de beamer. We lezen uit de Bijbel in de Herziene Statenvertaling.

Tijdens de ochtenddiensten is er altijd kinderkerk voor de kinderen uit de groepen 1-3 en altijd crèche voor de allerkleinsten in ons ontmoetingscentrum Ichtus naast de kerk. Om de week is er ook kinderkerk voor de kinderen uit de groepen 4-6. Na de Schriftlezing, is er een kindermoment en een kinderlied. Na het kinderlied gaan de kinderen naar de kinderkerk. Als er wordt gecollecteerd in de kerk, vooraf aan het laatste lied, komen de kinderen terug in de kerk. Zie voor meer informatie onder ‘kerkdiensten’ en voor contactpersonen onder ‘contact’.

Vanwege de coronacrises is het noodzakelijk om u aan te melden voor de wekelijkse kerkdienst. U kunt dat doen via de app Kerktijd.nl of u kunt zich aanmelden met uw telefoonnummer bij mevrouw T. Hanzen, telefoon 0111-481801.

De kerkdiensten zijn te beluisteren en live mee te beleven of terug te kijken via kerkdienstgemist.nl.