Kijk en koophal

De kijk en koophal is een activiteit van onze kerk. In de hal worden tweedehands goederen verkocht die ten goede komen aan het onderhoud van de kerk.

De kijk en koophal is te vinden aan de Industrieweg 7 in Bruinisse.
De openingstijden zijn:

•    Woensdagmiddag van 14.00 tot 17.00 uur,
•    Zaterdagmorgen van 09.00 tot 12.00 uur.

De goederen die te koop worden aangeboden, worden verkregen uit o.a. boedels van erven, overtollig huisraad en alle andere overtollige zaken in de ruimste zin van het  woord.

U kunt hier (bijna) alles van uw gading vinden, van bankstellen en tafels tot kasten en bedden, van computers en radio’s tot klokken en lampen, maar ook boeken en grammofoonplaten, serviesgoed en prullaria.

Een aantal vrijwilligers is hier twee dagdelen per week actief om potentiële kopers te woord te staan.

Nadat de vorige hal op 1 juni 2005 door een uitslaande brand geheel is verwoest is er een jaar later een nieuwe multifunctionele hal in gebruik genomen.

Dies van den Berge

Facebook Kijk en Koophal