Bijbelkring Bijbelkring
Elke maand komt de Bijbelkring bij elkaar om na te denken over een Bijbelgedeelte. Die Bijbel is trouwens wel de meest sterke tekst die de kerk in handen heeft. Daarom van harte uitgenodigd om met elkaar die tekst te ‘bestuderen’ en te kijken wat de relevantie daarvoor is voor Bru-enaren vandaag de dag. Iedereen is van harte welkom, trouw kerkganger of zoeker. Het mooie is namelijk dat op zoiets als een Bijbelkring al snel het onderscheid wegvalt wat betreft Bijbelkennis of geloofservaring. Als je met elkaar een tekst aandachtig leest, dan vallen je ineens dingen op die je anders nooit zijn opgevallen. Vaak juist door opmerkingen van anderen die zo’n tekstgedeelte (altijd) heel anders hebben gelezen.

Stel dat u heel graag wilt komen, maar ‘s avonds niet meer alleen over straat gaat, laat het ons dan weten. We kunnen dan misschien een creatieve oplossing bedenken voor vervoer. Het zijn telkens donderdagavonden, van 20.00 tot 22.00 uur. Vanaf 19.45 uur bent u van harte welkom voor koffie en thee in ontmoetingscentrum "Ichtus", naast de kerk.
Dus benieuwd naar de Bijbelkring,  kom dan zéker een keer kijken. Heb je een vraag over de Bijbelkring? Mail dan dominee Leo Moleonaar